Шумові оркестри



 Групові заняття музикою в класі вимагають взаємодії й комунікації між однолітками. Тільки у співпраці один з одним діти можуть зіграти крещендо або аччелерандо. Якщо дитина грає голосніше або швидше, ніж інші діти в оркестрі, їй потрібно підлаштуватися під інших. 

Дитині важливо розуміти свою роль у великому колективі. Цей досвід багато в чому схожий на форми соціальної взаємодії, з якими людина зіштовхується в житті.




У процесі  гри  на музичних інструментах удосконалюються естетичне сприйняття й естетичні почуття дитини. Вона сприяє становленню та розвитку таких вольових якостей, як витримка, наполегливість, цілеспрямованість, посидючість. 
Заняття музично ритмічними вправами, засновані на взаємозв'язку музики і руху, такі вправи поліпшують поставу дитини, координацію рухів, у дитини формується вироблення, чіткість ходьби і легкість бігу. Динаміка і темп музичного твору, присутній і при рухах, відповідно дитина змінює швидкість, ступінь напруги, амплітуди напрямки.











Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю!  Дякую ,що завітали на мій блог !  “Музика – як чарівний ключ, який відкриває найбільш щільно закрите серце”.  Марія фон Трапп Музика...